Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно работата на турбо на 156, 1.9 жтд

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос относно работата на турбо на 156, 1.9 жтд

    Колеги здравейте! Имам въпрос, на колко оборота изключва турбото фабрично, и на колко следва да се включва. Мерси за отзовалите се. Колата от подписа.
    Last edited by rusiq86; d.m.y г., 13:23.
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

  • #2
    няма такива положения като включено/изключено турбо
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #3
      дешифрирай посланието колега, чувал съм че духа постоянно но с различна степен, но съм и убеден че слецд някакви обороти спира да духа, ако е така какво е KПД-то на турбината?
      п.п. Имам още един въпрос, моята белисима с алтернатор ли е?
      Last edited by rusiq86; d.m.y г., 00:45.
      sigpic
      Gulfstream G650 with Italian design...

      Comment


      • #4
        тръгни на първа и веднага сложи втора и натисни газта до доло. кат те залепи за седалката тогава завихря мошно турбото.
        алтернатор не е ли тва дет зарежда акумулатора?

        Comment


        • #5
          Дам това е, но се чудех дали е с алтернатор или с динамо? Просто искам да науча повече за моято любима
          sigpic
          Gulfstream G650 with Italian design...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
            Колеги здравейте! Имам въпрос, на колко оборота изключва турбото фабрично, и на колко следва да се вклучва. Мерси за отзовалите се. Колата от подписа.
            Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
            няма такива положения като включено/изключено турбо
            Ми незнам аз искам да изкажа моето впечатление че някаде след 4500 оборота спира да набира, дори леко забива муцуна...
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
              Ми незнам аз искам да изкажа моето впечатление че някаде след 4500 оборота спира да набира, дори леко забива муцуна...
              тва е щот е дизел, а не че турбото спира. кат усетиш че спира да набира сменяй предавка.

              Comment


              • #8
                Алернаторът е по-модерната алтернатива на динамото. 156 си е достатъчно модерен автомобил, зада има алернатор.
                Относно турбината, най-добре да се попрочете малко за устройството и принципа на работата на комонрейла, турокомпресора и чак тогава, ако има неясноти, да се задават допълнителни въпроси.
                На 4500 об турбината не спира да духа, а просто там въртящият момент е далеч от пика си и затова няма ускорение. Спира да духа, когато намалее потока изгорели газове под необходимия минимум за развъртане. Гарантирано не се върти нищо при изгасен двигател
                _______
                146 JTD - ex
                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                Comment


                • #9
                  Хаха не е ли до 5 набирането не влиза малко след червената
                  sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                  Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                  И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                  Ramstein - Benzin
                  https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                  Comment


                  • #10
                    Абе на нашите JTD-та силата им идва от към 2200 и угасва до към 4100-4200...Самия факт че въртящия момент е в своята кулминация при 4000 оборота говори че след това само развърташ неефективно.
                    AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                    Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                    AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
                      Абе на нашите JTD-та силата им идва от към 2200 и угасва до към 4100-4200...Самия факт че въртящия момент е в своята кулминация при 4000 оборота говори че след това само развърташ неефективно.
                      Мисля, че си прав колега, четох точно това че максималната мощност на двг се развърта на 4000 оборота.
                      Last edited by rusiq86; d.m.y г., 01:09.
                      sigpic
                      Gulfstream G650 with Italian design...

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                        Мисля, че си прав колега, четох точно това че максималният въртящ момент се развърта на 4000 оборота.
                        Мисля, че и двамата бъркате максимален въртящ момент и максимална мощност
                        _______
                        146 JTD - ex
                        Renault Megane II 1.5 dci - ex

                        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                        Comment


                        • #13
                          Колега прав си, на 4000 оборота е максималната мощност на двг, а на 2000 е максимално въртящ момент, сега като гледам съм объркал.
                          Last edited by rusiq86; d.m.y г., 01:09.
                          sigpic
                          Gulfstream G650 with Italian design...

                          Comment


                          • #14
                            Олее, не се бях зачитал в теми някъде месец и първата, която отварям е тотален смях ...
                            Абе хора, мислете малко преди да пишете ебаси.
                            Не е нужно всички да са технически грамотни, ама все пак основните неща се учат в училище ...
                            Срам ...
                            Но поне е ясно що бсп, гойко и прочее печелят изборите ...
                            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                            Comment


                            • #15
                              Няма нищо лошо човек да греши и да се учи от грешките си, не виждам нищо смешно. Постът ти е нищо повече от спам колега, не ни даваш полезна информация с него!!!
                              алфа ромео 156, 1.9 жтд:
                              - мощност при обороти/ мин. 105/4000
                              - максимален въртящ момент Нм при обороти/ мин. 255/2000
                              Last edited by rusiq86; d.m.y г., 01:12.
                              sigpic
                              Gulfstream G650 with Italian design...

                              Comment

                              Working...
                              X